
Löysin tällaisen posliinisen tuolin kirpputorilta ja nukkekotiin sopivan kokoisena ostin sen pois kuleksimasta. Saa nyt nähdä, mihin tämän sijoitan. HIeman kolhiintuneita o nuo tuolinjalat, vaan kyllähän ne tuolit käytössä kulunevat.
sunnuntai, 21. elokuu 2011

Löysin tällaisen posliinisen tuolin kirpputorilta ja nukkekotiin sopivan kokoisena ostin sen pois kuleksimasta. Saa nyt nähdä, mihin tämän sijoitan. HIeman kolhiintuneita o nuo tuolinjalat, vaan kyllähän ne tuolit käytössä kulunevat.
Jutustelua ja puuhailua sadun ja toden välimaastossa. email: [email protected]
Pienet, vanhat, erikoiset, kuluneet,sievät, soreat, ei niin koreat nuket kiinnostavat.